Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

29 January 2012

Drinkfesten

 Igår dracks det drinkar med stora mängder chili och ingefära. 
Värden dansade i köket i väntan på gästerna. 
Sjukt god drink. Romdrinkar är sällan fel. 
Köket var poppis hela kvällen. Man fick köa sig fram till drinkverkstan. Själv såg jag dock till att vara där med ett glas när någon precis gjort färdigt en kanna drink. 
Saturdays - Cut Copy

4 comments:

Jessika said...

fin bild på dej. sku oxå ha lust på drinkfest, känns som om alla e gravida eller hemma me sina små här i finland om lördagskvällarna.

Anna said...

Kom till Helsingfors nästa helg. Förslagsvis fredag. Tänkte gå till Pueblo då!

jessika said...

men ja ska dit :)
sara fyller på lördag.

Anna said...

Jahaa vadå har hon fest på lördag? Men kom till hesa redan på fredan så hänger vi då! Och på lördan också kanske. Keeuuul!