Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

27 July 2011

Som det är

Just nu är jag halvnöjd över att jag i peppen bokade ett flyg till Paris från Skavsta som avgår 06.40 i morgon bitti. Det betyder att jag behöver ta en taxi från mitt hem i natt sisådär halv fyra. Packa gör jag nu och sedan hoppas jag att få sova riktigt jävla gott i några timmar.

För övrigt ser ju bilden i förra inlägget otroligt illa ut. Inte smickrande, inte snyggt. Men jag kan inte vara så fåfäng att jag tar bort den.

No comments: