Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

15 March 2012

Stringtrosans comeback

I morgon kommer stringtrosan att göra comeback hemma hos mig av den anledningen att jag ska tvätta först på lördag och inte tvättat på ett tag. I botten av min troslåda finns någon enstaka stringtrosa. Nu kommer de till användning. Det luktar lite 90-tal om detta, möjligtvis tidigt 00-tal. Minns de där byxorna och kjolarna man gick med på den tiden. De var av annat material än mina kläder idag. 

3 comments:

Anonymous said...

Du har aldrig funderat på att alltid använda string då istället? :)

Jag tycker det är jättefint och sexigt när tjejer använder stringtrosor, det har jag alltid gjort. ;)

Anna said...

Jag funderar snarare på att börja tvätta oftare. Tycker att stings ser mer lustigt än sexigt ut. På såväl män som kvinnor.

Jessika said...

jag hade nog på hederligt vis tvättat nåra par för hand istället, tummen ner för strings.