Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

03 June 2012

Skrattet


Har skrattat alltför lite denna söndag men så hade jag anledning att gå igenom mina bilder på datorn och den här bilden fick mig att skratta högt och gott. Luggen. Homemade, helt klart. Blicken. Bitter? Hopplös? Dessutom är glasen ännu inte repade till max när den här bilden togs. Det var tider det, när man såg genom glasen utan att behöva vrida på nacken och liksom titta på folk från sidan när man pratar med dem. Den som träffat mig och inte vågat fråga vilken bokstavskombo jag kan ha drabbats av har alltså fått facit nu.

Common Knowledge - Quantic

No comments: