Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

02 July 2012

Semesterstress

Det är ju semester men just nu känner jag mig stressad. Ska hinna med en hel del innan det bär av till Börlinn nästa tisdag. Till exempel har jag lagt ut min lägenhet på Blocket nu för att förhoppningsvis slippa betala hyra alla de veckor som den står tom. Blommorna slipper döden dö också. Men all städning som ska ske. Nå hoho.

Ska åka till mormor och titta ut över hennes ängar ett dygn tänkte jag.

Men kolla in vårt Berlingängs blogg

California Dreamin' - Bobby Womack

No comments: