Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

13 April 2012

Påskafton


Hemmafest och dans var det i helgen. Jessika och jag.
Soffhäng
I Want To Stop The World - Belle & Sebastian

4 comments:

Jessika said...

Yes, det var kul. Vi gör om det i sommar!

Anna said...

Så klart vi gör! En sak som jag förresten stör mig på hos mig själv är att jag aldrig kommer på vilka låtar jag går igång på när jag väl ska lägga på låtarna på fester. Vad hände med Rebecca&Fiona, Bob Hund och Nouvelle Vague i lördags liksom? Inte lyssnade vi väl på dom?

Ska ha en låtlista i kulspet på innerarmen nästa hemmafest.

Jessika said...

Tänker att jag kanske ska ge Berlin en chans till i sommar. Och ta Hanna med mig.

Anna said...

Ja, förslagsvis kan ni komma i juli from typ 9 och tio dagar framåt.