Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

11 August 2012

Sånt som händer

Där bor jag nu. Det är sant! Vid vattnet. Men bara lite lite till.

Trots molnig sommar har mitt hår blekts upptäckte jag en dag.

Jag har haft besök. Vi kollade in en affär i Eira.

Coola vid Skillnaden.

Fascinerad över den stora Karhuburken. EN liter.

Middagsdags.

Nu har jag nytt besök. Vi åt brunch på Siltanen i förmiddags. Kan meddela att det numera är buffé och inte en tallrik brunch. Gott och trevligt. Det enda vi klagade på var blaskig saft, lamplös killtoa och avsaknad av handtvål.
Nu är alla andra på Flow och jag NJUTER av den där mycket omtalade EGENTIDen.

Because Her Beauty Is Raw And Wild - Jonathan Richman

No comments: