Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

21 September 2011

Aktivitet

Det var något jag skulle göra men så hade det hänt grejer på Facebook och nu var det där viktiga görandet glömt. Men! Trots att jag varit mer aktiv än vanligt en vardag på fejjan så har jag varit extremt effektiv i mitt arbete. Det är bara några få texter kvar att bedöma i en hög nu. Det har gått fort men mina elever kommer inte bli besvikna för jag har skrivit respons i rasande fart och med en någorlunda snygg handstil.

El Toro - Bonobo

No comments: