Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

09 September 2011

Promme i sikte

Fredag igen. Combo skickade en fredagspepplåt på facebook. Jag jobbar med mitt projekt men ska klä på mig nu, ta en promenad i mina kvarter för att inte gå miste om den där friska luften. 

För övrigt övar jag mig aktivt på att inte vara bäst och fantastisk. Skitjobbigt.

No comments: