Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

06 July 2009

Balkongprojektet

Det gick bra med blommorna. Igår köpte vi trätrallar till balkongen också så snart är den riktigt pimpad. Mister är helt med på mitt projekt nu. Igår grillade vi och drack vin på balkongen och det kändes som riktiga semestertider. Vi lyssnade på nationalteatern och lyssnade noga på alla texter.

Vilken sekund som helst kommer min kära Karin och hennes Matto att kliva in i vår hall. Det blir en dag i Stockholm och jag laddar med Darins Run away. Helt galet, men den är sjukt bra.

No comments: