Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

11 July 2009

Dans

Mister gjorde en blandning med 90´s mix till mig för några veckor sedan. Då när fotboll var det enda som gick på teve. I kväll när Agneta och jag ska ut på partaj så spelar jag den och hon är inte lika tänd på den som jag är. Så vi letar låtar på spotify och nu sittdansar vi till Girls just wanna have fun med Cindy Lauper. Och så har vi ju Darins Run away som funkar för mig om vi ska köra hits. Och nu nya Trädgårn vid Skanstull.

No comments: