Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

28 September 2010

En eventuell psykos

Ddet här är dagen då jag hinner tänka, vilket passar mig perfekt eftersom träningsvärken hemsöker mig och solen skiner från en blå hösthimmel. En texthög är bedömd och en annan är påbörjad.

The End's Not Near- Band of Horses

PS. Håll tummarna för att jag inte drabbas av Iphone-psykosen idag då jag ska välja ny mobil. Min Sony Ericsson gick sönder.

4 comments:

Karin said...

Joo! Iphone! Då kan vi chatta med varandra gratis! :) För det finns ju inga andra forum för det i dagens läge menar jag.

Anna said...

Oj, kan vi? Hur? Det blev ingen Iphone men en HTC Smart, tror jag den heter. Det räcker gott och väl för mig. Tycker själv att den är sjukt high tec och känner mig som en gammal typ som inte hängt med för att jag har problem med att hantera den. Men kanske vi kan chatta med den också. Den har iaf facebook.

PS. Du har helt klart drabbats av psykosen. Ser framför mig hur du snart slutar gå till jobbet för att du måste spela det där med arga ankor.

Anna said...

Ja ja, men så klart. Nu fattar jag. Jag är lite gammal. Men okej, man går ut på nätet och så är man online och kan chatta!

Anna said...

Det här börjar kännas lika exalterande som i högstadiet när man upptäckte chatten på Aftonbladet.