Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

06 November 2011

Festen och söndagen



Är för dålig på att använda min kamera vid festliga tillfällen. Hinner inte med att leva lite genom linsen då tycks det som.

Efter en veckans ledighet har söndagsångesten nästan ätit upp mig idag och jag har försökt hantera detta genom att planera veckan som är på inkommande. Det känns lite lite bättre nu och jag har lättare att se att det faktiskt kommer att bli fredag igen, att Karin kommer på besök och att Klubb Killers och Annamaria Espinoza med band väntar på Strand. Ja, Karin, på fredag ska vi till Strand. Du kommer gilla't. Espinozas röst är så fantastiskt! Dessutom finns det alltid många många snygga killar att spana in på Strandklubben.

Kom och håll om mig - Eva Dahlgren

No comments: