Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

27 April 2009

Måndag igen


För en gång skull har helgen inte känts kort. Det har varit lugnt, skönt, festligt och roligt. Vi firade min brors arton år och han fick utföra diverse uppdrag. En del var lite pinsamma, som att stå i buskarna och dricka öl själv.

Nu har Knattetimmen börjat på P4 Radio Stockholm och jag ska INTE lyssna på ett helt sådant program igen. Fattar inte att jag så lätt fastar i det.

No comments: