Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

09 April 2010

Okej då

Igår fick vi erfara en annan sida av Göteborg. För det första vill jag höja ett varningens finger för Djungeltrumman.se. Den är inte helt att lita på. Vi hamnade på ett ställe som inte alls stämde överens med beskrivningen av klubben som fanns på sidan. Det finns ju uppenbarligen brats här också. Jag hade lyckats förtränga det. Och på Sjuans gatukök var det otrevlig stämning på grund av några fulla och dryga killar. Tjejerna i kassan var beundransvärt tåliga trots dem.

Nu bär det av på grillfest vid Vasaplatsen. Najs.

Happy up here - Röyksopp

2 comments:

Unknown said...

För att göra dig ännu lite friare och gladare; vi är nu hyresgäster i lägenheten på Montmartre två veckor i juli! Jaaah! Har betalat Lodgis nu, eller rättare sagt har Matto gjort det. Vi får reda ut finanserna senare. Men nu behöver det bokas flyg attans snabbt! Dyk upp på msn eller något liknande när du är tillbaka hemma. På söndag?

Njut min vän!
Kramar

Anna said...

Åhh så skönt. Då är det bara att vänta. Eller ja, ska kolla upp flyg. Hoppas de billiga biljetterna fortfarande är kvar. Hör av mig! Kram