Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

20 May 2010

Reklamkanal

Lite intressant är det när man slår på en reklamkanal för första gången på ett halvår och inser att det är samma låtar som rullar fortfarande. Inte mig emot. Då vet man vad man får och den dagen det känns tröttsamt behöver man inte återkomma på några månader. Groove FM i Finland lyssnade jag på en hel sommar för några år sedan. Slår på den ibland när jag är där och sannolikheten att Let's groove tonight går just då är överhängande stor. Precis som det var då den där sommaren.

För övrigt är min katt just nu och gör debut utomhus utan koppel. Vi är båda mycket spända.

Let's groove tonight - Earth wind & fire

No comments: