Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

06 March 2011

Partyklädd

Det visade sig att paljett-tights är bra att ha på sig om man vill få mycket uppmärksamhet och om man vill slippa småprat om väder, jobb och bostadssituation. Däremot kändes det som att jag hade granbarr innanför byxorna, vilket förstås var mindre trevligt.

5 comments:

dizi said...

Hääärligt!
Paljetter är bra, för många orsaker, du nämner en viktig där :D

jessika said...

dom vill vi se! en bild.
om 45min mitt första föräldramöte, e aningens nervös då jag måste meddela om kvarstanning på klassen. har hört att dom e väldigt negativt inställda till det.

Anna said...

håll ut, bild kommer.

första föräldramöte kan säkert kännas lite onödigt spännande men hoppas det gick bra.

Nina said...

Tightsen var det bästa med hela kvällen :)

Anna said...

bland det bästa. alla ostar, alla gäster och den snygga värdinnan var också ju mer än bra. festen var bäst.