Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

28 March 2010

Vackert värre

Moto boys Beat heart måste vara det finaste som går att höra.

Önskar att jag också var lite mer queer. Men det är väl bara att bli.

4 comments:

Unknown said...

Han kommer till Ritz i maj ;) Dags för Vasabesök kanske...

Anna said...

aaah, fan vad bra. jag hade tänkt tipsa dig om honom just för ritz. han spelar i stockholm 10 april, samma dag som jag kommer från göteborg så jag tänkte gå direkt från tåget på spelning. men iofs skulle jag gärna höra honom i vasa också.

matto said...

Jaaa, kom till Vasa! :)
Jag var inte säker vilken bild jag skulle använda till affischen, med tanke på att vi gärna lockar en så stor publik som möjligt. Jag vet att man kanske inte borde tänka på det, men jag valde en där han inte ser SÅÅÅ queer ut :)

Anna said...

det hade varit så fint att åka dit till er. men dessvärre dyrt. men du, lite fegt ändå att inte våga ta den mest queer. jag förstår hur du tänkte och också att jag inte är som folk är mest. jag skulle lättare dras som publik till en kille med läppstift än en som är utan. folk är så tråkiga.