Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

30 November 2010

Inköp




Jag gjorde en galen grej igår. Jag köpte en iMac! Herre gud, det är det dyraste jag någonsin köpt och jag var så nervös. Fick andas djupt flera gånger men försäljaren var snäll och tittade bara lite konstigt på mig när jag ställde mina frågor.

Det doftade så gott i kartongen när jag öppnade den. Min katt var lika exalterad som jag och hängde i gardinerna precis som hon alltid gör när hon firar.



2 comments:

Matto said...

Yey! Visst blir man lycklig? :)
Var det 21,5 tums modellen du köpte?

Anna said...

Ja, en sån e de! Man blir lite lycklig.