Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

29 May 2009

Klappat och klart

Uppsatsen är inlämnad och nu sitter jag här med hybris. Har ögnat igenom min text och känner att jag levt upp till mina egna förväntningar. Nu är det bara att plocka ut ett examensbevis och sedan ska jag tvinga en rektor att ge mig ett jobb.

Sällan delar jag ut min bloggadress till folk men idag hände det. Hej Annika. Jag hoppas att du gillar det du ser så att vi kan fortsätta umgås även om jag inte kommer vandra runt i korridorerna på Södertörns högskolas i höst. Lite längre ner finns faktiskt ett blogginlägg där du figurerar.

1 comment:

annika said...

Hej Anna!

Vad fint att jag får vara med på ett hörn! Klart vi ska ses. Jag har precis startat en blogg jag med, har också insett att jag inte vill lämna ut den till nån. Men hur gör man för att få läsare då?

Plan 6 nästan ekar idag...

Ses snart! Jag kommer gärna på middag nästa vecka:)