Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

09 May 2011

Besvikelsen

Promenerade hem i vårkvällen och kände mig på ett jäkla gott humör. Sedan kom jag hem och fick veta att de stängt sopnedkastet. Tappade humöret totalt. Älskar sopnedkast, det hör till mina favorituppfinningar. Fan.


2 comments:

Karin said...

Minns att jag blev förvånad över att det var i bruk förra gången jag var hos dig. Här tror jag att de stängts för flera år sen. Nånting om att de var hälsovådliga typ...

Anna said...

En era är över och en ny är kommen. Fortfarande enormt besviken.