Anna

My photo
Stockholm, Sweden
Ambivalens och paradoxer har förvandlats till två goda sidor av min tillvaro och dessa kan möjligtvis bilda den röda tråden. Får tiden att gå genom att lyssna på Sveriges Radio, cykla lugnt, föra intressanta diskussioner med nära vänner, umgås med min katt, läsa och skriva. En gång drabbades jag av skrivkramp och när den gick över började jag blogga. Här finns det anledning att skriva hela texter. Med röd tråd, början och slut. Ett komplement till de hafsiga anteckningar som fyller mina skrivböcker.

31 May 2011

Skolkar inte

Obs. Det är inte så att jag skolkar från mina egna lektioner idag. Jag har helt enkelt en väldigt lugn dag bara då jag bestämmer över min egen tid. Det dåliga samvetet kryper sig på och bror Duktig är här och jävlas med mig dock. Jag knuffar iväg honom, skriker lite och fortsätter. Kolla in Fitt for fight. Ahhh, vilket blogg. Har följt den i en vecka och tema fitta har fått en helt ny innebörd för mig nu. Kolla det här t.ex. Mycket bra förslag på sysselsättning inför min kommande långsemester.

4 comments:

jessika said...

oh my gosh vicken blogg!

Anna said...

Haha. Ja, med tanke på hur känslig du är för ordet som börjar på f och slutar på itta så förstår jag att det är en stor chock för dig att möta den där bloggen.

Karin said...

Jag har varit fascinerad av den i över ett dygn nu!!!

Anna said...

Haha